Strefa Klienta

czyli znajdź informacje z jakiej formy pomocy możesz skorzystać, pobierz druki, poznaj nas bliżej

A A A

Cztery kroki do TELEOPIEKI

KROK PIERWSZY - co to jest teleopieka

1. Zapoznaj się z regulaminem usługi i cennikiem teleopieki

2. Przeczytaj dokładnie umowę

Jeżeli treści tam zawarte nie budzą Twoich zastrzeżeń to:

KROK DRUGI - wypełniamy druki

1. Wypełnij dokładnie i czytelnie załącznik numer 1 pod nazwą KARTA INFORMACYJNA, następnie

2. Wpisz czytelnie swoje dane na druku UMOWY w części "KLIENT" oraz w części "PODOPIECZNY" jezeli chcesz tej usługi dla siebie

3. Jeżeli kupujesz usługę teleopieki dla innej osoby, to swoje dane wpisujesz w części "KLIENT", a dane osoby objetej teleopieką wpisujesz w części "PODOPIECZNY"

KROK TRZECI - wysyłamy zamówienie

Oba dokumenty, tj.: UMOWĘ oraz KARTĘ INFORMACYJNĄ wyślij listem poleconym na adres:

Polskie Centrum Opieki sp. z o.o.
Janka Wiśniewskiego 20/302
81-969 Gdynia

Jeżeli masz kłopot z wypełnieniem lub wysłaniem dokumentów, to możesz uzyskać pomoc pracownika Wydziału Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Opola przy ul. Sempołowskiej 3,
(tel. 77 45 11 984/995/827/959)
lub Biura Obsługi Obywatela mieszczącego się w Ratuszu na parterze (tel. 77 4511967)
albo pracownika socjalnego MOPR, który odwiedzi Cię w domu jeżeli zgłosisz taką potrzebę dzwoniąc pod numer 77 400 59 50

KROK CZWARTY - instalujemy telefon

Po otrzymaniu Twojej umowy i podpisaniu jej przez PCO, niezwłocznie zostanie wysłana do Ciebie kurierem paczka zawierająca zamówione przez Ciebie urządzenie wraz z instrukcją podłączenia. Jeżeli nie będziesz mógł sobie poradzić z instalacją, możesz poprosić o pomoc pracownika Biura Obsługi Klienta PCO dzwoniąc pod numer 696 596 584.
Możesz poprosić też o zorganizowanie pomocy pracownika socjalnego MOPR dzwoniąc pod numer centrali 77 400 59 50.

Poniżej znajdują się dokumenty do pobrania:

1. Regulamin
2. Cennik teleopieki
3. Karta informacyjna
4. Umowa
5. Zasady dostawy oraz korzystania z urządzenia